27 feb. 2014

Leeuwarden

Afgelopen weekend hebben we de verjaardag van mijn dochter Ingrid en mijn broer Onno gevierd. Ik had voor hun beide weer een bsstje gehaakt. Een Bultrug voor Ingrid en een Yoda voor Onno. de Bultrug is 3 cm lang

Last weekend we celebrated the birthdays of my daughter and brother. I made two little crochet animals,a humpback whale,1,5 inch tall and a little Yoda



w

We hebben een fijne verjaardag gevierd
Ingrid met op de achtergrond Mirdad,en Rob,haar vader.
My daughter and her boyfriend and at the back her father,Rob


Ik heb ook de eerste Marker brede zoom af gemaakt. Er zitten nog wel wat foutjes is,maar het blijft een lap met mijn oefeningen.
I have finished my first Marker brede zoom. I made a few mistakes ,but this is my sampler to learn all the Marker techniques.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten