29 dec. 2013

Randje per Week

Vanaf 4 januari start Simone de Jong een project,een SAL, Stitch -A-Long dat het hele jaar 2014 duurt. Elke week op zaterdag op het randjeperweek.blog gepubliceerd. In totaal 106 randjes. Deze worden geborduurd op een linnenband van 21 cm breed.. Iedereen is heel erg nieuwsgierig en enthousiast. Er is een FB pagina opgezet, Randje per Week. Hier kan je van alles met elkaar delen. Er zijn ook verschillende groepjes gevormd om samen te gaan borduren.  Ik ga samen met Sunny.Francis en Carla borduren. Heel spannend,we zien elkaar voor de eerste keer op 8 januari bij Sunny in Zaandam.
Het linnenband is inmiddels binnen en de kleuren heb ik uitgekozen. Een oude handwerktas ,die ik ooit op de lagere school heb gemaakt, ga ik gebruiken om mijn handwerk in mee te nemen en te bewaren.

Simone de Jong start at 4 January a new SAL This SAL will take the hole year 2014. On every Saturday Simone will publish two borders. In total there will be 106 borders. There is a FB page and a separate blog, Randje per Week, where everything is published.
I am part of a little group, who will help each other to finish this SAL. We meet for the first time at Sunny her home in Zaandam. We are all very excited.
I have gathered my materials together and found an old embroidered bag, I made in primary school. I will use this to put my work in and keep it during this SAL.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen