21 jul. 2013

Update

Een tijdje niets geschreven. Toch ben ik wel aan het handwerken geweest. Kleine beestjes gehaakt,geborduurd en weer aan het breien geslagen.
Dat is misschien ook wel mijn fout, ik ben soms een vlinder envlieg van bloem naar bloem. Alles vind ik leuk en wil ik proberen. Dat kost natuurlijk tijd en voor het af is heeft zich alweer iets nieuws aangekondigd.Toch komt er door het laten zien veel meer af dan vroeger. Dan bleven de meeste werkjes liggen.
Hier een aantal foto's van mijn laatste werkjes.

I have not been around for a little time,i have still been working on several needlework techniques. Maybe that is my mistake , I feel like a butterfly, going from flower to flower and learning so many new things. I like so musch,but before I have finished something,a new thing caught my attention. Still the blogging helps to finish, and be a part of several groups,my projects.
Here are a few pictures of may latest work. I have to make pictures of my needlework,





Foto's van mijn borduurwerk moet ik nog maken. Ikwas begonnen aan de SAL van Soed idee
Ik ben al een heel eind opweg,maar de werkjes voor mijn pronkrol wil ik ook nog afmaken. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten