13 apr. 2013

Pronkrol

Vandaag zijn de eerste delen voor het maken van een pronkrol binnen gekomen. Via Jookies kon ik nog mee doen met het maken van een pronkrol. Per deel zit het materiaal met een beschrijving in een pakketje.
Ik ga vandaag met het eerste deel beginnen. Ik hoop dat ik nu wel een mooie pronkrol kan maken en ik nieuwe technieken leer.
Dit zijn de eerste pakketjes. Als deze klaar zijn komen er nog 5 pakketjes. Voorlopig ben ik wel even bezig

Today I received the first parts to make a "Sampler" in the mail.I was able to bye them from Jookies,
she gives a course in making one. Every part is separated and have their own material with how to make it in it. I have received the first 5 packages. When I have finished them I will receive an another 5. I hope I will be able to finish this Sampler and I will learn new techniques. I will be occupied with making them. I will post  my results here.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen