18 apr. 2013

pronkrol voortgang

Het rijgwerk heb ik klaar. voor het eerst dat ik draden uit stof heb getrokken. De eerste was wel erg spannend,maar ik kreeg steeds meer vertrouwen. Het is erg leuk om te doen,het resultaat is erg leuk. Je bent eigenlijk de stof aan het veranderen. Wel bleven er af en toe pluizen hangen,maar die kon ik gemakkelijk weer weg halen.

Nu ga ik verder met het uittekenen van mijn plaatsnaam en jaartal. Er zit een leeg ruitjesschema vel bij om de letters uit het alfabet 1 voorbeeld op te zetten.
Daar ga ik nu eerst aan werken. Dan mijn initialen volgens alfabet 2.
Er wordt geborduurd met 1 draadje DMC 3777 in stiksteek over twee weefseldraadjes

I have finished the running stitch work. It was the first time I have pulled threads out of fabric.  The first dread was very exciting. I love the result , how it changes the cloth. I love it.
I have to continue with designing the name of my living location and year of making the sampler. This will be done by alphabet 1 and my initials by alphabet 2. These are add in the package.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten