7 apr. 2013

kleine beestjes / little crochet animals

Om toch even wat te schrijven dit kleine berichtje Ik zit een beetje vast met het borduren. Ben op het moment bezig met het haken van kleine beestjes. Ook haak ik een Schwarzwalder taart voor mijn schoonzusje, zij is binnenkort jarig.
Maar er is hoop. ik kwam gisteren op de site van Jokies. Zij geeft ook een cursus pronkrol, ook over de post. Ik heb haar meteen gemaild en wacht rustig op antwoord.
Ondertussen ben ik een klein kadootje voor mijn schoonzus aan het haken.
Hier een foto van mijn kleine amigurumies

Just a little message, I am a little stuck with my embroidery. So I am currently working on my little crochet critters. I am crocheting a Birthdaycake for my sister in law, het birthday is coming up.
But there is hope for my embroidery. I found a site Jokies she provides a course on mail. I have mailed her immediatly and I am waiting on her response.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten