18 mrt. 2013

Patroontjes 3

Mijn lijstje met patroontjes is af. Ik had een fotolijstje bij de Action gekocht en daar de geborduurde randjes in gemaakt
De patronen van de randjes heb ik gevonden in een oud tijdschrift,dat ik van mijn moeder had meegenomen. een leuke verrassing.


I finished my last little embroidery piece . I had bought a picture frame at the Action ,which I have used to frame my little pieces with embroidered edges. The patterns of these edges I have found in an old magazine I took home from my mother's home.. It was a nice surprise I did found them.and the embroidered edges made ​​in


Dit is het derde werkje/ last piece of edges


Dit is het patroon/ pattern


De drie kleine borduurwerkjes heb ik in het fotolijstje gedaan.
Three little pieces framed


Geen opmerkingen:

Een reactie posten