25 feb. 2013

Twee kleine beestjes

Na de beurs meteen weer aan de slag gegaan met haken. Mijn borduurwerkjes moeten even wachten. mijn dochter en broer zijn op 23 februari jarig en ik wilde iets voor hun maken. Mijn dochter is Orka fan. Zij heeft ook haar studie in het teken van grote walvissen staan. Mijn broer is gek op katten,vandaar het poesje, dat ik uit een japans boek ,alleen met veel dunner draad en fijnere haaknaald heb gemaakt.
De beide beestjes zijn gehaakt met Venne bio katoen 50/2.

After the exhibition I immediately started crocheting two little animals .My embroidery work has to  wait. My daughter and brother have their birthdays on February 23 .I wanted to make something special for them. My daughter is a fan from Orca's. She has also devoted her studies to large whales. My brother loves cats. I have made his little cat from an Japanese pattern. I only used thinner yarn and a smaller crochet hook. the yarn I have used is Venne Bio cotton 50/2
These are the results.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten