28 feb. 2013

Patroontjes

 Borduurpatroontjes 

 

In een oud tijdschrift vond ik wat leuke patroontjes om randjes mee te borduren. Het zijn leuke kleurige randjes. Bij de Action had ik een fotolijstje gekocht ,waar je drie kleine fotootjes naast elkaar in kan zetten. Na al de idee├źn op de Handwerkbeurs,leek het mij leuk om deze gekleurde randjes te borduren en in het lijstje te plaatsen.
Ik ben er nog mee bezig,het begin is er.

I did found , folded in an old magazine, some cute embroidery patterns for edges. They are nice colored edges. At a n shop called " Action", I bought a picture frame After all the ideas on the Crafts Fair,I decided to embroider some of these edges and frame them in this picture frame. There is place for three little ones. This is the first one I have made. 


Ik heb meteen even het patroontje gemaakt

 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen