25 feb. 2013

Beurs Zwolle

Het is alweer meer dan een week geleden dat ik op de beurs in Zwolle ben geweest. Samen met mijn moeder hebben we een fijn dag gehad. We gingen op vrijdag 15 februari,zodat we ook de presentatie van Berthi haar boek konden meemaken.
Het was er erg druk,maar wel gezellig. Af en toe konden we op adem komen in het restaurant buiten de hal,daar was het even wat rustiger.
We hebben veel gezien en allebei mooie dingen gekocht,eigenlijk het meest boeken. Mijn moeder veel over goudborduren,waar ze nu eindelijk mee is begonnen. Ze is dit al jaren van plan.
Ik heb mijn exemplaar bij Berthi opgehaald. Zij heeft er iets moois in geschreven. Verder een boek om Amiguumi te maken,houten klossen en repro van Sajou.,een punnik klosje en heel veel ideen.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen