12 feb. 2013

Berthi badge

Deze week is de Handwerkbeurs in Zwolle. Zij vieren hun 10 jarig bestaan. Er zijn heel veel leuke stands met heel veel handwerkmateriaal.
Berthi Sanders presenteert haar boek "Merk-en stoplappen uit het Burgerweeshuis Amsterdam".Het boek heeft al op verschillende manieren de aandacht gekregen. Ik ben er erg nieuwsgirig naar. Vrijdag ga ik samen met mijn moeder  het boek bij haar ophalen. Natuurlijk gaan we nog verder neuzen op de beurs.
Ih het tijdschrift'Handwerken zonder grenzen'heeft Loed de Kluiver het papegaaitje,dat in Berthi haar boek voorkomt op patroon gezet.Het idee is ontstaan om als Berthi -fan zo een badge te maken en op te doen,zodat we elkaar kunnen herkennen. Ik heb het tijdschrift niet zelf,dus heb ik goed gekeken naar de al gemaakte badges en dit is de mijn. Ik wil er nog iets aan toevoegen,maar dat komt nog wel. Ik heb tot vrijdag de tijd

                                                                        Berthi badge

Geen opmerkingen:

Een reactie posten